bende böyle düşünüyorum.
zorunlu değil ki sonuç olarak wp geri adım atarsa devletin önerdiklerini anca yaşlı kesim kullanır diye düşünüyorum
pek sanmıyorum bunun olabileceğini
O şekil değil hocam kurumların grupları var devlet el atarsa wp tarih olur kurumlarda ve yerli uygulamaya geçerler bir daha dönüşü olmaz kişiler ayrıca tabi kullanabilir.