Tahminimce kullanıcı kaybettiklerinden dolayı geri adım atma ihtimalleri olabilir diye düşünüyorum.
bende böyle düşünüyorum.
Artık çok geç devlet konuya el atıp whatsapp yerine başka program kullanma adımını attı.
zorunlu değil ki sonuç olarak wp geri adım atarsa devletin önerdiklerini anca yaşlı kesim kullanır diye düşünüyorum
Aksine 1-2 ay içinde whatsapp, facebook ve instagram TR de hizmet durdurma kararını açıklayacak. 10 gün süre verilecek tüm kullanıcılara verilerini yedeklemeleri için sonra bizim hükümet bant daraltma yapmaya kalmadan çekilecekler TR den. Sonrasını biz düşünürüz bol bol.
pek sanmıyorum bunun olabileceğini