bende böyle düşünüyorum.
zorunlu değil ki sonuç olarak wp geri adım atarsa devletin önerdiklerini anca yaşlı kesim kullanır diye düşünüyorum
pek sanmıyorum bunun olabileceğini
Birlikte izleyip göreceğiz, facebooka Trump bile geri adım attıramadı sen temsilcilik aç diye dayatıyorsun. 8 milyarda 80 milyon umrunda bile olmaz adamların kapatır geçer. Olan yine vatandaşa olur Rahip Bronsonda olduğu gibi.