• 08-01-2021, 10:50:39
    #1
    Merhabalar,

    Benim Papara hesabım var. Bu hesapta da bir dolar hesabım var.

    Ben bir kaç yurt dışı firmalarına her ay düzenli olarak dolar üzerinden ödemeler yapıyorum.

    Yani 3 dolarlık bir ödeme yaparken 3 doların o anki TL kuru ile çevrilip TL ödeme yapıyorum.

    Ben Papara hesabımda TL çevirisi olmadan sadece dolar hesabımdan direk 3 dolar çektirebilme şansım var mı?

    Edit: Eğer yapılabiliyorsa yurt dışına ödeme yapacağım sitelere hangi kart bilgilerimi girmem gerekiyor dolardan çekilmesi için?
  • 08-01-2021, 10:51:40
    #2
    18 yaşından büyüksen, dolar hesabına geliyor olması gerekiyor.
  • 08-01-2021, 10:52:44
    #3
    KeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşından büyüksen, dolar hesabına geliyor olması gerekiyor.
    26 yaşındayım hocam. Ama ben yurt dışına ödeme yapacağım sitelere hangi kart bilgilerimi gerekiyor dolardan çekilmesi için. Onu bilmiyorum.
  • 08-01-2021, 10:53:41
    #4
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 yaşındayım hocam. Ama ben yurt dışına ödeme yapacağım sitelere hangi kart bilgilerimi gerekiyor dolardan çekilmesi için. Onu bilmiyorum.
    Papara'yı arayıp sormaya ne dersin hocam bizde öğrenmiş oluruz.
  • 08-01-2021, 10:54:11
    #5
    KeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara'yı arayıp sormaya ne dersin hocam bizde öğrenmiş oluruz.
    Gün içerisinde defalarca aradım hocam. Dönüş veya açan olmadığı için buraya yazmak zorunda kaldım zaten.
  • 08-01-2021, 11:00:40
    #6
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün içerisinde defalarca aradım hocam. Dönüş veya açan olmadığı için buraya yazmak zorunda kaldım zaten.
    kart hakkında bilgi almak istiyorum 4'tü sanırım 4'e basıp bağlanabilirsin 30dk önce bağlantım tek seferde 1 dakika içinde
  • 08-01-2021, 11:02:03
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kart hakkında bilgi almak istiyorum 4'tü sanırım 4'e basıp bağlanabilirsin 30dk önce bağlantım tek seferde 1 dakika içinde
    Aynen hocam bende 4'ü tuşlayarak bağlanmaya çalıştım. Çok bekledim ama açan olmadı.
  • 08-01-2021, 11:02:33
    #9
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam bende 4'ü tuşlayarak bağlanmaya çalıştım. Çok bekledim ama açan olmadı.
    alakası varmı bilmiyorum ama farklı hattın varsa ordan aramayı dene bi