batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam bende 4'ü tuşlayarak bağlanmaya çalıştım. Çok bekledim ama açan olmadı.
alakası varmı bilmiyorum ama farklı hattın varsa ordan aramayı dene bi