Merhabalar,
Benim Papara hesabım var. Bu hesapta da bir dolar hesabım var.
Ben bir kaç yurt dışı firmalarına her ay düzenli olarak dolar üzerinden ödemeler yapıyorum.
Yani 3 dolarlık bir ödeme yaparken 3 doların o anki TL kuru ile çevrilip TL ödeme yapıyorum.
Ben Papara hesabımda TL çevirisi olmadan sadece dolar hesabımdan direk 3 dolar çektirebilme şansım var mı?
Edit: Eğer yapılabiliyorsa yurt dışına ödeme yapacağım sitelere hangi kart bilgilerimi girmem gerekiyor dolardan çekilmesi için?