Merhabalar,

Benim Papara hesabım var. Bu hesapta da bir dolar hesabım var.

Ben bir kaç yurt dışı firmalarına her ay düzenli olarak dolar üzerinden ödemeler yapıyorum.

Yani 3 dolarlık bir ödeme yaparken 3 doların o anki TL kuru ile çevrilip TL ödeme yapıyorum.

Ben Papara hesabımda TL çevirisi olmadan sadece dolar hesabımdan direk 3 dolar çektirebilme şansım var mı?

Edit: Eğer yapılabiliyorsa yurt dışına ödeme yapacağım sitelere hangi kart bilgilerimi girmem gerekiyor dolardan çekilmesi için?