• 07-01-2021, 12:37:59
    #1
    Sabah kalktım bi whatsapp güncellemesi okumadan kabul ettim. (Uykulu bi şekilde)

    WhatsApp, 8 Şubat 2021 itibarıyla yürürlüğe girecek yeni gizlilik ilkelerini açıkladı. WhatsApp kullanıcıları, o güne kadar telefonlarına düşecek bir uygulama içi bildirimle, bu koşulları onaylamak durumunda kalacaklar. Aksi takdirde uygulamaya erişimin mümkün olmayacağı düşünülüyor.
    Kaynak

    Ek olarak şunlarıda eklyeyim:

    WhatsApp, kullanıcıların hangi verilerini toplayabiliyor?
    • Hesap Bilgileri
    • Mesajlar
    • Bağlantılar
    • Durum Bilgisi
    • İşlem ve Ödeme Verileri
    • Müşteri Desteği ve Diğer İletişimler
    • Kullanım ve Kayıt Bilgileri
    • Cihaz ve Bağlantı Bilgileri
    • Konum Bilgileri
    • Çerezler
    • Başkalarının Sizin Hakkınızda Sağladığı Bilgiler (Üçüncü taraftan sağlanır.)
    • Kullanıcı Şikayetleri (Üçüncü taraftan sağlanır.)
    • WhatsApp’taki İşletmeler (Üçüncü taraftan sağlanır.)
    • Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları (Üçüncü taraftan sağlanır.)
    • Üçüncü Taraf Hizmetleri (Üçüncü taraftan sağlanır.)
    • Toplanan veriler nasıl kullanılıyor?
    • Yan Hizmetler
    • Emniyet, Güvenlik ve Bütünlük
    • Facebook Şirketleri Hakkındaki İletişimler
    • Kurumsal Etkileşimler

      Bu konuda fikriniz var mı benim gibi okumadan kabul edenler veya fikri olanlar
    ​​​​​
  • 07-01-2021, 12:39:37
    #2
    Yuh bu ne böyle. E ben neden whatsapp kullanayım ki o zaman. Direkt olarak bağıra bağıra herkesin duyacağı şekilde söyleyeyim insanlara atacağım mesajları
  • 07-01-2021, 12:40:30
    #3
    Dün gece anda önüme çıktı mesajı görmek için okumadan kabul ettim. Gerçi okusamda değişecek bir şey yok. Kabul etmeyecek ve bir daha whatsapp kullanmayacak baba yiğit var mıdır
  • 07-01-2021, 12:40:44
    #4
    Firebase den mesajları kaydetip çeken bir uygulama yapmıştım geçen,şimdi piyasaya sürme vakti

    artık açık açık her şeyi toplayacaklarını belirtiyorlar,ben onaylamadım ama zorla onaylatırlar muhtemelen
  • 07-01-2021, 12:41:20
    #5
    bende kabul ettim uykuluyken
  • 07-01-2021, 12:41:49
    #6
    Telegram kullanıyorum diyecem de ilerleyen süreçlerde oda pisliğe bulanır diye korkuyorum.
  • 07-01-2021, 12:44:06
    #7
    Whatsapp adam başı 10 tl istese %50 kullanıcı kaybı yaşar.
    Bu şekilde kabul ettirerek para istemeden çok daha fazlasını kazanıyor.
  • 07-01-2021, 12:45:43
    #8
    Kabul etmezsen de kullanamayacaksın. Telegram, whatsapp kadar geniş bir kitleye sahip olsa sırf onu kullanırım.
  • 07-01-2021, 12:46:48
    #9
    kabul ettik diyelim ne olucak ? nelere dikkat etmemiz gerek ?