Sabah kalktım bi whatsapp güncellemesi
okumadan kabul ettim. (Uykulu bi şekilde)
WhatsApp, 8 Şubat 2021 itibarıyla yürürlüğe girecek yeni gizlilik ilkelerini açıkladı. WhatsApp kullanıcıları, o güne kadar telefonlarına düşecek bir uygulama içi bildirimle, bu koşulları onaylamak durumunda kalacaklar. Aksi takdirde uygulamaya erişimin mümkün olmayacağı düşünülüyor.
Kaynak Ek olarak şunlarıda eklyeyim: WhatsApp, kullanıcıların hangi verilerini toplayabiliyor?- Hesap Bilgileri
- Mesajlar
- Bağlantılar
- Durum Bilgisi
- İşlem ve Ödeme Verileri
- Müşteri Desteği ve Diğer İletişimler
- Kullanım ve Kayıt Bilgileri
- Cihaz ve Bağlantı Bilgileri
- Konum Bilgileri
- Çerezler
- Başkalarının Sizin Hakkınızda Sağladığı Bilgiler (Üçüncü taraftan sağlanır.)
- Kullanıcı Şikayetleri (Üçüncü taraftan sağlanır.)
- WhatsApptaki İşletmeler (Üçüncü taraftan sağlanır.)
- Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları (Üçüncü taraftan sağlanır.)
- Üçüncü Taraf Hizmetleri (Üçüncü taraftan sağlanır.)
- Toplanan veriler nasıl kullanılıyor?
- Yan Hizmetler
- Emniyet, Güvenlik ve Bütünlük
- Facebook Şirketleri Hakkındaki İletişimler
- Kurumsal Etkileşimler
Bu konuda fikriniz var mı benim gibi okumadan kabul edenler veya fikri olanlar 