Firebase den mesajları kaydetip çeken bir uygulama yapmıştım geçen,şimdi piyasaya sürme vakti

artık açık açık her şeyi toplayacaklarını belirtiyorlar,ben onaylamadım ama zorla onaylatırlar muhtemelen