• 04-01-2021, 16:51:21
    #1
    Asgari ücretin 3 bin lira olmasıyla şimdilik sadece afrika ülkelerinin ilgisini çekiyoruz fakat doların 5 tl olmasıyla ve asgari ücretin iki üç sene içinde 5 bin lira olmasıyla asgari de bin doları yakalayacağız böylece dünyada en fazla asgari ücret veren ülke olarak cazibe kazanacağız gibime geliyor.

    İspatı: Afrikalilar şimdiden kendi semtlerini kurmuşlar bile. Çalıskan ve dürüstlükleriyle bilinen afrikalı kardeşler dünyanin her yerinde çalışma imkanı bulabilecekken bizi tercih etmeleri tamemen duygusal$$$


  • 04-01-2021, 16:52:45
    #2
    Bu arada az önce hayaller ülkesinde alkole %17 zam geldi.
  • 04-01-2021, 16:52:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aaa bizim semt ele geçirilmiş
  • 04-01-2021, 16:54:29
    #4
    "asgari ücretin iki üç sene içinde 5 bin" bu başlığınla en uyumlu kısım
  • 04-01-2021, 16:55:44
    #5
    Evet kendileri sadece Türkiye'de değil yurtdışında özellikle Avrupa da da iş bulabilmekte, kendileri az ve çok kazanmanın değil sadece kazanmanın peşindeler. Türkiyelik bir durum yok.
  • 04-01-2021, 16:56:42
    #6
    MGÖSNTÇSNTÖSNYDLYKFLFK
    YA AGA ORTALIK KARIŞIK SUS Bİ NE ANLATIYON SEN DOLAR 5 TL OLSA ASGARİ ÜCRETTE 1500-2000 TL Olacak. Asgari ücret dolar bazında değişmez veya ufak düşüşler olur. Geçen sene 350 dolar bu sene 340 dolar olması gibi. Bu insanlara nasıl eğitim verdiysen reis söylede feyz alalım, adam asgari ücretin 1k dolar olacağına İnanıyor birde konuşuyor parası hep artacak sanıyor enflasyondan arttığınıda bilmiyor. Ülkede eğitimin önemi işte
  • 04-01-2021, 16:57:12
    #7
    R10 .NET
    We SİYASET
    • instads
    • konuralppolat2
    instads ve konuralppolat2 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2021, 16:57:54
    #8
    Sokakta kol saati satarak emeklerin karşılığını alanlardan bahsediyoruz. Hakkını verecek şekilde bir semtte iş yeri açıyorlarsa saygı duymaktan başka bir şey gelmez. Umarım bizim yerli esnaflara da güzel örnek olurlar.
  • 04-01-2021, 16:58:49
    #9
    Merhaba,

    ilk önce asgari ücretin 3000 TL olmadığının bilgisini vermek isterim. Sonrasında birleşmiş milletlerin vücut bulmuş hali olmamızın nedeni, isteyen tüm insanları sorgusuz sualsiz ülkeye alıyor olmamız. İmkanları olsa bırakın farklı milletten olan insanları Türk' lerin kaçı şu düzende bu ülkede kalır?