Asgari ücretin 3 bin lira olmasıyla şimdilik sadece afrika ülkelerinin ilgisini çekiyoruz fakat doların 5 tl olmasıyla ve asgari ücretin iki üç sene içinde 5 bin lira olmasıyla asgari de bin doları yakalayacağız böylece dünyada en fazla asgari ücret veren ülke olarak cazibe kazanacağız gibime geliyor.

İspatı: Afrikalilar şimdiden kendi semtlerini kurmuşlar bile. Çalıskan ve dürüstlükleriyle bilinen afrikalı kardeşler dünyanin her yerinde çalışma imkanı bulabilecekken bizi tercih etmeleri tamemen duygusal$$$