Sokakta kol saati satarak emeklerin karşılığını alanlardan bahsediyoruz. Hakkını verecek şekilde bir semtte iş yeri açıyorlarsa saygı duymaktan başka bir şey gelmez. Umarım bizim yerli esnaflara da güzel örnek olurlar.