• 03-01-2021, 13:40:51
    #1
    Selamlar. İstanbul’da yaşıyorum. Pandeminin de etkisiyle kalabalık yerlerde durmaktansa dağ tepe bayır yeni yerler keşfetme fırsatı buldum ve göllerin, derelerin çoğunun ya kurumuş yada çekilmiş olduğunu gördüm. Bu durum çok üzücü ve korkunç. Tüm ülke olarak duyarlı olup su kullanımımızı düşürmemiz gerekiyor herkes elini taşın altına koyarsa gelecekteki su kıtlığını önleyebileceğimizi düşünüyorum
  • 03-01-2021, 13:43:22
    #2
    Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. İstanbul’da yaşıyorum. Pandeminin de etkisiyle kalabalık yerlerde durmaktansa dağ tepe bayır yeni yerler keşfetme fırsatı buldum ve göllerin, derelerin çoğunun ya kurumuş yada çekilmiş olduğunu gördüm. Bu durum çok üzücü ve korkunç. Tüm ülke olarak duyarlı olup su kullanımımızı düşürmemiz gerekiyor herkes elini taşın altına koyarsa gelecekteki su kıtlığını önleyebileceğimizi düşünüyorum
    Bizim milletin bunu başarabileceğine inanıyor musunuz ?
  • 03-01-2021, 13:44:27
    #3
    Su sıkıntısı sıfıra indiğinde akıllanır anca millet
  • 03-01-2021, 13:44:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam dolaylı yoldan o kadar su gidiyor ki, bizim milletimiz doğrudan su tasarrufunu bile beceremez bence.
  • 03-01-2021, 13:45:40
    #5
    Ocak ayındayız daha kar yaÄŸmadı yaÄŸmur 1-2 kez yaÄŸdı malesef beni de çok korkutuyor bu durum 🙄
  • 03-01-2021, 13:45:56
    #6
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dolaylı yoldan o kadar su gidiyor ki, bizim milletimiz doğrudan su tasarrufunu bile beceremez bence.
    Nice mutlu yıllara
  • 03-01-2021, 13:47:23
    #7
    kuraklık illa gelecek kaçamayız
  • 03-01-2021, 13:47:25
    #8
    normal de bu zamanlarda trabzonda her taraf kar olmuştu yaylalarda evler kardan tam anlamıyla kapanmıştı ama gel gör ki şuan yaylalarda bir gram kar var merkez kesimlerde ise cayır cayır güneş
  • 03-01-2021, 13:51:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    İşte bu yüzden çoğu ülke ve bilim insanları başka gezegenlerde hayat belirtisi su kaynakları yaşam kaynakları araştırıyorlar.

    Biz ise hala dolar kaç tl bilmem kimin baş örtüsü bilmem kim diye tartışıyoruz.