Selamlar. İstanbulda yaşıyorum. Pandeminin de etkisiyle kalabalık yerlerde durmaktansa dağ tepe bayır yeni yerler keşfetme fırsatı buldum ve göllerin, derelerin çoğunun ya kurumuş yada çekilmiş olduğunu gördüm. Bu durum çok üzücü ve korkunç. Tüm ülke olarak duyarlı olup su kullanımımızı düşürmemiz gerekiyor herkes elini taşın altına koyarsa gelecekteki su kıtlığını önleyebileceğimizi düşünüyorum