Onebenet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Payguru - Mobil Ödeme Sistemini Kullanan Varmı?
18
●519
- 14-01-2021, 18:20:09Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.yakupbeyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginç firma, kurumsal büyük bir firmanın bu şekilde sorumsuz davranması çok kötü bir durum ayrıca mobilaidat diye site buldum ancak oda onlarınmış alt kuruluşu - 14-01-2021, 19:13:48Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePayguru gibi operatör anlaşmalı birincil mobil ödeme kuruluşları artık yalnızca global çapta hizmet veren firmalar ile çalışma taraftarı, örneğin PUBG MOBILE, ZULA ve global epin şirketleri Payguru kullanır. Ayrıca Paygurunun yaklaşık bir ödemeyi 3-5 ay aralığında yapıyor olması da bu konuda önemli bir etken sanırım küçük veya orta çaplı şirketler bu vadeyi beklemek istemiyor, şirkette haliyle bu süreçte küçük ve orta ölçekli şirketlere hizmet sağlamak istemiyor. Payguru'nun iş ortağı olan 2 sistem var genelde küçük ve orta ölçekli işletmeler bu kurumlar ile çalışır:yakupbeyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) Paywant www.paywant.com
Sadece mobil ödeme kullanmak isterseniz 60 gün vade ile hizmet vermekte,
Komisyon oranları %27 - %55 aralığında sektörel bazda ayarlanıyor,
Sadece faturasız (kontörlü) hatlardan ödeme alabiliyorsunuz,
Mobil ödeme + sanal pos şeklinde kullanırsanız 60 gün vadeyi ertesi güne kadar indirebiliyor.
2) Shipy www.shipy.net
30 gün standart vade ile hizmet vermekte,
Komisyon oranları %20 - %30 aralığında ödeme yapacak müşteriye göre değişiklik gösterir, sektörel değişikliği yoktur,
Faturalı, faturasız hatlardan ödeme alabilirsiniz,
İhtiyacınıza göre yurtdışı mobil ödeme servisi aktif edebiliyor (oranlar yüksek) - 14-01-2021, 19:15:34Merhaba öncelikle mesajınız için teşekkür ederim. Maalesef öyle görünüyorkrsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2021, 19:20:45Rica ederimOnebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Payguru'un iş ortakları Payguru'dan daha iyi destek ve fırsat sağlıyor. Yüzbinlerce TL cironuz olmayacaksa komisyonları da çok farklı değil.
- 14-01-2021, 19:24:23Merhaba yaptığımız iş nedeniyle komisyon çok büyük sıkıntı vade önemli değil. Ancak komisyon çok yüksek vermekteler ayrıca mobilaidat buldum oda paygurunun çıktı payme var sanırım bidekrsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2021, 19:27:03Mobilaidat Payguru'nun BDDK lisansı almadan önceki hizmet verdiği sitesi, apartman aidatı toplamak için vs. kullanılır genelde sanırım aktif olarak hizmet vermiyor. Komisyon olarak Payguru %20 - %25 ile çalışır, açıkçası Paywant'la yada Shipy'le biraz pazarlık yapsanız yine o oranlarla hizmet alırsınız. Evet Paybyme var %56 civarı bir komisyonu var sanırım, vadesi konusunda bilgim yok.Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2021, 19:28:4556 oran güzelmişkrsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında paycell de sanırım işyeri ödeme alma diye sistem açmış yarın turkcellden öğreneceğim mobil ödeme alabiliyor muşuz
- 14-01-2021, 19:31:30Paycell yalnızca Turkcell faturalı hatlardan ödeme alabiliyor diye biliyorum, ayrıca şuana kadar alışveriş yaptığım hiçbir sitede karşılaşmadım yani herkese vermiyor onlarda sanırımOnebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Payguru'un iş ortakları Payguru'dan daha iyi destek ve fırsat sağlıyor. Yüzbinlerce TL cironuz olmayacaksa komisyonları da çok farklı değil.