Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
645 oran güzelmiş aslında paycell de sanırım işyeri ödeme alma diye sistem açmış yarın turkcellden öğreneceğim mobil ödeme alabiliyor muşuz
Paycell yalnızca Turkcell faturalı hatlardan ödeme alabiliyor diye biliyorum, ayrıca şuana kadar alışveriş yaptığım hiçbir sitede karşılaşmadım yani herkese vermiyor onlarda sanırım