Mobilaidat Payguru'nun BDDK lisansı almadan önceki hizmet verdiği sitesi, apartman aidatı toplamak için vs. kullanılır genelde sanırım aktif olarak hizmet vermiyor. Komisyon olarak Payguru %20 - %25 ile çalışır, açıkçası Paywant'la yada Shipy'le biraz pazarlık yapsanız yine o oranlarla hizmet alırsınız. Evet Paybyme var %56 civarı bir komisyonu var sanırım, vadesi konusunda bilgim yok.
56 oran güzelmiş

aslında paycell de sanırım işyeri ödeme alma diye sistem açmış yarın turkcellden öğreneceğim mobil ödeme alabiliyor muşuz