• 01-01-2021, 15:23:05
    #1
  • 01-01-2021, 15:24:51
    #2
    Bitmezler
  • 01-01-2021, 15:25:06
    #3
    Yasak masak hikaye, süreci iğrenç yönetiyoruz diyince auuuu diyenler oluyor ama saldık iyice artık, yasakları kaldırsalar tamamen. Milletin aklıyla her zaman olduğu gibi dalga geçiyorlar.
  • 01-01-2021, 15:25:57
    #4
    televizyoncular nasıl para kazancak bunlara tölerans gösteriyorlar bunlara virüs bulaşmıyor galiba komedi
  • 01-01-2021, 15:26:14
    #5
    Bu programlar çoğaldığından beri ülke farklı bir yere gidiyor,gereksiz programlar bence.
  • 01-01-2021, 15:27:42
    #6
    Bu ve sarı saçlı kadınların sunduğu kan donduran programların hiçbir şeyi çözmediğine, aksine eşeğin aklına karpuz kabuğu soktuğunu düşünüyorum. Allah ıslah etsin.
  • 01-01-2021, 15:37:40
    #7
    Çalışanlarda var, İzim kağıdı olan iş yerlerine, fabrika vb. hepsine yasak yok. Ve bende bundan yararlanabiliyorum. Ülkeyi yasak diye koreye mi çevireceksiniz
  • 01-01-2021, 15:37:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi konu başlığını görünce açtım. Kadın diyor ki "benim hayatım seni alakadar etmez istediğimi yapar özgürce gezerim".
    Olabildiğince fikirlerimde özgürlüğü savunurum ama şu cümleyi duyunca tuhaf oldum.
    Aslında bu tip programlar gelişmiş toplumlarda örnek alınmaması ve yapılmaması gerekeni öğretebilir ama bizde yapılmasına teşvik ediyor gibi.
  • 01-01-2021, 15:38:56
    #9
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışanlarda var, İzim kağıdı olan iş yerlerine, fabrika vb. hepsine yasak yok. Ve bende bundan yararlanabiliyorum. Ülkeyi yasak diye koreye mi çevireceksiniz
    İzin kağıdı olana corona bulaşmıyormuş veya hastalık bulaştırmıyormuş doğru mu ben mi yanlış biliyorum hocam?