OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzin kağıdı olana corona bulaşmıyormuş veya hastalık bulaştırmıyormuş doğru mu ben mi yanlış biliyorum hocam?
Hayır ancak birilerinin çalışması gerekiyor ve iş yeri, şirketler, fabrikalar önemini alıyor. Kağıdı olan gezmiyor çalışıyor hocam ve devlet kontrol ediyor zaten.