Çalışanlarda var, İzim kağıdı olan iş yerlerine, fabrika vb. hepsine yasak yok. Ve bende bundan yararlanabiliyorum. Ülkeyi yasak diye koreye mi çevireceksiniz
İzin kağıdı olana corona bulaşmıyormuş veya hastalık bulaştırmıyormuş doğru mu ben mi yanlış biliyorum hocam?