R10u bırakıyorum
28
●1.668
- 31-12-2020, 21:30:55Yapmayın hocam 😂ben etiketleyecektim banlanmdan gitseydi bari daha cok koyarmatiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2020, 21:31:13Güle güle seni tutan yok kardeşim burda
Allaha emanet olHuseyintugrul bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 31-12-2020, 21:32:18Hocam tamam da sabahtan beri o kişiye hiç bir işlem yapılmadı konu açmama rağmen adam benle beraber bu forumda 2 kişiyi mağdur etti hala üste çıkıyor iftira atıyor ve bu olay üzerine çekilişine sayfamda dahilflashy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi sıkıldım artık 3 kuruş kazanalım derken adam gelip tokatlıyor ve iftira atarak üste çıkıyor yönetim hiç bir şey yapmıyorpaskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda onun arkasından 7 8 kişi beddua ediyor zaten karaktersiz ama ya insanda utanma olur forumda benle dahi 2 kişi forum dışı 5 6 kişiyi mağdur ettihuseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-12-2020, 21:32:52Bu konuya en iyi cevap bu olmuş bunları yaşayacaksın ki tecrüben olsun dostumLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2020, 21:34:32Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%89 OLMA durumu hocam bir konuyu yanlış okuyup açık arttırma katılıyorum oradan hemen siliyorum ams sonra başkası onun üstüne teklifi geçiyor ama sildim diye - tradr yedim ve banlandım önceden katıldığım AÇIK arttırma da kazanıyorum ama banlı olduğum için göremiyorum ondan - trade yiyorum ve bugün o tokatçı - trade attı - 31-12-2020, 21:35:30Sağolasın abi iyi düşüncelerin içinLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle