Bunun R10 ile ne alakası var anlamıyorum. Yaşayacaksın kardeşim, hayatta herşeyi yaşayacaksın.
Akrabadan ihanet göreceksin
Arkadaştan göreceksin.
Mesai arkadaşından göreceksin.
Patrondan göreceksin.
Kısacası her şeyi , her yeri bırakamazsın.
Bu konuya en iyi cevap bu olmuş bunları yaşayacaksın ki tecrüben olsun dostum