flashy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tokatlanmaya karşı önlem almak sizin elinizde olan bir şey. R10 kimseyi kimseye korumakla yükümlü değil.
Hocam tamam da sabahtan beri o kişiye hiç bir işlem yapılmadı konu açmama rağmen adam benle beraber bu forumda 2 kişiyi mağdur etti hala üste çıkıyor iftira atıyor ve bu olay üzerine çekilişine sayfamda dahil

paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem yaşın 17 bir soru sorayım, Sınıftan birine küsünce okulu bırakırmısın ? Bırakma sebebin olgun bir davranış değil diyecem de yaşın gençmiş zaten, Hakkında hayırlısı olsun diyelim..
Abi sıkıldım artık 3 kuruş kazanalım derken adam gelip tokatlıyor ve iftira atarak üste çıkıyor yönetim hiç bir şey yapmıyor

huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz doğru olun eğri zaten belasını bulur hocam.
Vazgeçip gitmek size fayda sağlamaz aksine zarar verir. Belki bugün 100 TL zarar ettiniz ama o zarardan zirveye çıkmak da sizin elinizde.
Gerçekten doğru iseniz çalışmaya devam edin hocam.
Şuanda onun arkasından 7 8 kişi beddua ediyor zaten karaktersiz ama ya insanda utanma olur forumda benle dahi 2 kişi forum dışı 5 6 kişiyi mağdur etti