Tokatlanmaya karşı önlem almak sizin elinizde olan bir şey. R10 kimseyi kimseye korumakla yükümlü değil.
Hocam tamam da sabahtan beri o kişiye hiç bir işlem yapılmadı konu açmama rağmen adam benle beraber bu forumda 2 kişiyi mağdur etti hala üste çıkıyor iftira atıyor ve bu olay üzerine çekilişine sayfamda dahil
Madem yaşın 17 bir soru sorayım, Sınıftan birine küsünce okulu bırakırmısın ? Bırakma sebebin olgun bir davranış değil diyecem de yaşın gençmiş zaten, Hakkında hayırlısı olsun diyelim..
Abi sıkıldım artık 3 kuruş kazanalım derken adam gelip tokatlıyor ve iftira atarak üste çıkıyor yönetim hiç bir şey yapmıyor
Siz doğru olun eğri zaten belasını bulur hocam.
Vazgeçip gitmek size fayda sağlamaz aksine zarar verir. Belki bugün 100 TL zarar ettiniz ama o zarardan zirveye çıkmak da sizin elinizde.
Gerçekten doğru iseniz çalışmaya devam edin hocam.
Şuanda onun arkasından 7 8 kişi beddua ediyor zaten karaktersiz ama ya insanda utanma olur forumda benle dahi 2 kişi forum dışı 5 6 kişiyi mağdur etti