Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim zamanında bende senin gibi ilk adımlarımı atarken dolandırıldım buraya benzer bir platform üzerinde. Buna çok bozuldum evet küçüktüm bende o zaman bana da çok koydu hem paramı alamamak hemde enayi yerine koyulmak. Seni çok iyi anlıyorum canım kardeşim benim. Boşver sen takma böyle insanları, bunu elinin sobaya değdiğinde yanacağını öğrenmek gibi düşün. Elin sobadan yandı diye soba ile ısınmaktan mı vazgeçtin? hayır. Sobaya dokunmaman gerektiğini, dikkatli olman gerektiğini öğrendin. Bu da sana bir şey öğretmiş oldu bundan sonraki ticaretlerinde dikkatli olursun. Özelden mesaj attım bakarsan sevinirim. Senin gibilere ihtiyacımız var, seni kazanırsak bize kardır. Sen takma birçok insanı.
Sağolasın abi iyi düşüncelerin için