• 01-01-2021, 01:27:17
    #46
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sevdiklerim: @GDerin; @nesmira; @GreedMedya;

    @Lorkem; de sağlam pentesterdır. Özellikle siber saldırı (tabii ki güvenlik) konusunda eline su dökebileni görmedim. İyi ki davet etmişim Birçok hosting firmasına DDoS testi yaparak gelişimine katkıda bulunmuştur.
    Yüzünü dahi görmeme rağmen karakterine sonuna dek güvendiğim dostum, arkadaşım keşke senin kadar ince düşünceli olabilsek mahcup ediyorsun
  • 01-01-2021, 01:43:59
    #47
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @EftalBulut; emeklerinden burada sadece iki cümleyle bahsetmek ayıp olur. Minnettarız.

    @MYBLOGTR; gece gündüz demeden günün her saati birbirimizle fikir edindik. Tanıdığıma çok memnunum.

    @Fetih Akdogan; forum için arka planda çok katkıları oldu teşekkür ederiz.

    @yousufe; R10 için çizdiği rokitolar ile foruma bambaşka bir hava kattı, emeklerine sağlık.

    @bosgezen üyelerin sorunları ve çözümleri için arka planda her zaman ciddi katkıları olmuştur, teşekkür ederiz.

    @onehost.net; forumun en yararlı konularından birinin sahibi. Her zaman güncel tuttuğu için teşekkür ederiz.

    @Yeniceri Kendisine forumla ilgili özel mesaj attığımız zaman daha nedenini bile sormadan neden geç yanıt verdiğini kendisi söyleyerek gönülleri fethetmiştir. Şikayet bölümündekş sabrı ve emekleri için de minnettarız.

    ve sığdıramayacağımız çok daha fazlası var. İyi ki varlar. İyi ki varsınız.
    Bende seni tanıdığıma memnun oldum kardeşim.
    • Berkayyildirim
    Berkayyildirim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2021, 01:50:55
    #48
    Bu sene forumdaki en aktif senemdi, onlarca insanlar sıkı bağ kurdum. Kimisi özelini açtı, kimisinden hayat dersi aldık, kimisinin yaşamına dokunduk..

    Tek tek eklemeyeceğim, bunu okuyorsa onlar bir gülümser zaten.
  • 01-01-2021, 03:08:15
    #49
    @SerhatFamilyy;
    @KirliSanchez19;
    @Emirizm;
  • 01-01-2021, 03:14:24
    #50
    @Tevfik; kral adamdır, her zaman
  • 01-01-2021, 07:04:43
    #51
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duraklarla pek işim olmuyor, yağcılar durağı ile hiç olmaz. Sevgiler Terapist58 Bey.
    Yılbaşı gecesi eğlenmek benim de hakkım ama
  • 01-01-2021, 07:28:24
    #52
    Ticaretinden en çok memnun kaldığım @emrtnm; - @Emrah; - @mutlux; Eski domain uzmanı
  • 01-01-2021, 09:11:12
    #53
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Tevfik; kral adamdır, her zaman
    Bilmukabele kardeşim çok teşekkür ederim, duygularımız karşılıklı (konuyu yeni görüyorum)
  • 01-01-2021, 09:14:33
    #54
    Administrator
    2020 Yılının en iyileri konusunu açacağız arkadaşlar