@EftalBulut; emeklerinden burada sadece iki cümleyle bahsetmek ayıp olur. Minnettarız.
@MYBLOGTR; gece gündüz demeden günün her saati birbirimizle fikir edindik. Tanıdığıma çok memnunum.
@Fetih Akdogan; forum için arka planda çok katkıları oldu teşekkür ederiz.
@yousufe; R10 için çizdiği rokitolar ile foruma bambaşka bir hava kattı, emeklerine sağlık.
@bosgezen üyelerin sorunları ve çözümleri için arka planda her zaman ciddi katkıları olmuştur, teşekkür ederiz.
@onehost.net; forumun en yararlı konularından birinin sahibi. Her zaman güncel tuttuğu için teşekkür ederiz.
@Yeniceri Kendisine forumla ilgili özel mesaj attığımız zaman daha nedenini bile sormadan neden geç yanıt verdiğini kendisi söyleyerek gönülleri fethetmiştir. Şikayet bölümündekş sabrı ve emekleri için de minnettarız.
ve sığdıramayacağımız çok daha fazlası var. İyi ki varlar. İyi ki varsınız.