Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duraklarla pek işim olmuyor, yağcılar durağı ile hiç olmaz. Sevgiler Terapist58 Bey.
Yılbaşı gecesi eğlenmek benim de hakkım ama