• 28-12-2020, 22:09:05
    #1
    2. el araç bakıyordum. 2004 2006 arası model araçlar 80 90 bin tl , 2007-2010 arası 80-85 bin tl ne yapacağımı şaşırdım üst modeli alt modelinden daha ucuz sizce beklemelimiyim?
  • 28-12-2020, 22:10:47
    #2
    Kimse net birşey söyleyemez ama ben olsam bu piyasada araba almazdım.
    Eğer aciliyet ve gereklilik yoksa beklemede kalın.
  • 28-12-2020, 22:11:13
    #3
    Piyasa düşüyor 5 10 bin tl geri çekmeye başladı herkes fiyatları
  • 28-12-2020, 22:11:17
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 nci Ay itabariyle Tekrardan yukselişe geçecekdir Bilginiz olsun. 1nci ayda bence ne alabiliyorsanız alın.
  • 28-12-2020, 22:11:23
    #5
    Piyasa piyasa değil ki beklemek yada almak üzerine oturup dusunesin. Herkes canının istediğini yazıyor. 4 tekeri sağlam olan 40 dan kapı açıyor.
  • 28-12-2020, 22:13:51
    #6
    Ben de aynı durumdayım ve bekliyorum şuanlık. Sıfır araç alacak bütçem olsa şuan araç bol. Sarı siteden daha uyguna alınıyor sıfır araç. Ama malesef yaşlı araçlar da piyasa tamamen karaborsa...
  • 28-12-2020, 22:16:41
    #7
    Fiyatlar düşüş trendinde.bahara kadar düşüş sürecektir.
  • 28-12-2020, 22:16:48
    #8
    Geçen aylarda 92 model tofaş doğan'ı 15 bin TL'ye aldım 1 hafta geçmeden aldığım kişi aradı 19 bin TL vereyim geri ver diyor. Binmeye aldığım için vermedim 1 ay önce sanayiye gittim 22 bin TL teklif ettiler illa acağız dediler yine vermedim satmak için almadım ki. Hep satıcılarda sorun var diyorlar ama bu yaşadıklarım çok garip
  • 28-12-2020, 22:17:24
    #9
    Altın, döviz, ev, bağ bahçe veya arsa. Bu ülkede alıp daha sonra düştüğünü gördünüz mü? Her şey zamlanıyor. Ama döviz yarıya düşse yine indirim olmaz fiyatı sabit kalır. Onun için almaya niyetiniz varsa alın derim