Geçen aylarda 92 model tofaş doğan'ı 15 bin TL'ye aldım 1 hafta geçmeden aldığım kişi aradı 19 bin TL vereyim geri ver diyor. Binmeye aldığım için vermedim 1 ay önce sanayiye gittim 22 bin TL teklif ettiler illa acağız dediler yine vermedim satmak için almadım ki. Hep satıcılarda sorun var diyorlar ama bu yaşadıklarım çok garip