Araç piyasası beklenmeli mi sizce? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Araç piyasası beklenmeli mi sizce?
11
●
135
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Araç piyasası beklenmeli mi sizce?
1
2
28-12-2020, 22:32:12
#10
Wacco
Anlamadığım şey eski model üst modelden pahalı
28-12-2020, 22:37:55
#11
Ogu2
Almadıkça artacak ama şuan da alsanız bile hiç değmeyecek paralar verip o para etmeyen araba alacaksanız almayın daha iyi
28-12-2020, 22:47:33
#12
VohaaMedia
Araba piyasası bu denli yavaşlamışken bence almanın tam zamanı, fiyatların daha düşeceğini düşünmüyorum. Yıl başından sonra tekrar hareketlenir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler