• 28-12-2020, 22:32:12
    #10
    Anlamadığım şey eski model üst modelden pahalı
  • 28-12-2020, 22:37:55
    #11
    Almadıkça artacak ama şuan da alsanız bile hiç değmeyecek paralar verip o para etmeyen araba alacaksanız almayın daha iyi
  • 28-12-2020, 22:47:33
    #12
    Araba piyasası bu denli yavaşlamışken bence almanın tam zamanı, fiyatların daha düşeceğini düşünmüyorum. Yıl başından sonra tekrar hareketlenir.