Hatta ve hatta mevcutta para verip kullanmaya çalıştığım ama ÇALIŞMAYAN SİSTEM'de bile dün açılan üyelikler satın alıp çok memnun kalmışlar
Keza bakıyorsunuz çoğu konuda aynı durum mevcut.Sayın çok zeki arkadaşlar, kimse geri zekalı değil. Kendinizi rezil etmekten başka bir şey yapmıyorsunuz.
Yönetim multi üyelikleri sonsuza kadar istisnasız banlarsa çok güzel olur.