Satış konularına bir bakın üye alımı refsiz olarak açıldığı için şu an tüm satış konularında 1 günlük hesaplardan acayip olumlu yorumlar var. Satış olmayan konularda yeni üye olan 5-10 kişi hizmeti alıp hemen acayip memnun kalmış yine ticaret puanları da o biçim

Hatta ve hatta mevcutta para verip kullanmaya çalıştığım ama ÇALIŞMAYAN SİSTEM'de bile dün açılan üyelikler satın alıp çok memnun kalmışlar

Keza bakıyorsunuz çoğu konuda aynı durum mevcut.
Sayın çok zeki arkadaşlar, kimse geri zekalı değil. Kendinizi rezil etmekten başka bir şey yapmıyorsunuz.
Yönetim multi üyelikleri sonsuza kadar istisnasız banlarsa çok güzel olur.