yönetimden nasıl geçiyorlarki, tamam geçiş ücretsiz ama selfie doğrulama gibi zorunlulukları var.
Ne gerekli bilmiyorum arkadaşlarından fotoğraf falan alıp yaparlar zor bir şey değil ama referans gerekli olunca kendi üyeliğim banlanır korkusu var. Satış konularını falan incelerseniz bahsettiğim şeyi görebilirsiniz hocam