• 27-12-2020, 21:22:00
    #10
    Takmanıza gerek yok ki 90 IQ geçmeyecek karakter yoksunu insanlar.
  • 27-12-2020, 21:22:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size platin değil de paylaşım ekibi rengi daha çok yakışıyor hocam. Garipsedim bir an
    Teşekkür ederim hocam
    Enes27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takmanıza gerek yok ki 90 IQ geçmeyecek karakter yoksunu insanlar.

    İşte bazen sinir bozuyorlar
  • 27-12-2020, 21:23:46
    #12
    Başta söylediğim gibi, en temel yanılgın, her konuşan insanın mantıklı bir sebeple konuştuğuna yönelik inancın ve bundan dolayı onları ciddiye alman. Halbuki sen melek olsan, kanat sesinden rahatsız olacak insanlar olacaktır...
    (Kendine İyi Davran Güzel İnsan, Beyhan Budak)
  • 27-12-2020, 21:23:53
    #13
    Dileyen istediğini yazsın hocam, zaten yapılan yorumlardan kişinin karakteri belli oluyor basarsınız engeli bir daha ne o sizi görür ne siz onu.
  • 27-12-2020, 21:24:01
    #14
    Güzel bir noktaya değinmişsiniz. Tebrikler.
  • 27-12-2020, 21:24:31
    #15

    @EmirhanKaruc;
    Ben de sizi öpeyim;
    Aşçı bahçivanı, bahçivan AvrupaGelinlik’i, sonra.. 😁😁
  • 27-12-2020, 21:25:17
    #16
    Sadece o paylaşım yüzünden paylaşım ekibi tagınız alındı ise yazık cidden 😥
  • 27-12-2020, 21:25:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dileyen istediğini yazsın hocam, zaten yapılan yorumlardan kişinin karakteri belli oluyor basarsınız engeli bir daha ne o sizi görür ne siz onu.
    Öyle hocam ama cidden bazen öyle bir sinirlenme noktasına geliyorsunuz ki toplumdan çok uzak birisi diyorsunuz ailesine kadar gidiyor bu olay, böyle yetiştirme biçimi yok!

    girisimcitayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir noktaya değinmişsiniz. Tebrikler.
    Teşekkürler umarım herkese hitap etmişimdir
  • 27-12-2020, 21:26:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece o paylaşım yüzünden paylaşım ekibi tagınız alındı ise yazık cidden 😥
    Yoo bu konuyla alakası bile yok, ve şuan herkesin paylaşım ekibi yok bu konuda açıklamada gelmedi herkese. Genel olarak tepkim bu