Dileyen istediğini yazsın hocam, zaten yapılan yorumlardan kişinin karakteri belli oluyor basarsınız engeli bir daha ne o sizi görür ne siz onu.
Öyle hocam ama cidden bazen öyle bir sinirlenme noktasına geliyorsunuz ki toplumdan çok uzak birisi diyorsunuz ailesine kadar gidiyor bu olay, böyle yetiştirme biçimi yok!
Güzel bir noktaya değinmişsiniz. Tebrikler.
Teşekkürler umarım herkese hitap etmişimdir