• 26-12-2020, 23:10:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ne söyleseniz haklısınız arkadaşlar, adamlar el atmadık hiçbir şey bırakmadılar. Her girdikleri içerik en üstte çıkıyor. Gelin de böyle bir ortamda özgün içerik oluşturun. Hiçbir değeri yok
  • 26-12-2020, 23:10:55
    #11
    Fotomaç’ta bile yemek tarifleri var. Ne alaka. Birde ilk sayfada çıkıyorlar. Google‘ın bunlara acil bir el atması gerek.
  • 26-12-2020, 23:12:17
    #12
    sektörü önce araştırıyorum ben
    neler var vs evet her yerdeler ama ara kelime bazlı örnek aylık 100k aranması varsa ara kelimenin öyle giriyorum ben
    yoksa malesef baş edemeyiz.
    @Tevfik; sen biliyorsun zaten benim forumu ara kelime ve tek rakibim THY bir gün onu geçecem diye kendimi kandırıyorum ama en azından 2. sırada olmakda beni mutlu ediyor
  • 26-12-2020, 23:14:37
    #13
    Vergiler, spam, güçlü rakipler siz halen adsense mi kasıyorsunuz?
  • 26-12-2020, 23:15:43
    #14
    bbc.com ve t24 okuyorum genelde clickbait yok abartma yok haber var sadece
  • 26-12-2020, 23:36:06
    #15
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotomaç’ta bile yemek tarifleri var. Ne alaka. Birde ilk sayfada çıkıyorlar. Google‘ın bunlara acil bir el atması gerek.
    sporx uyanış büyük selçuklunun fragmanını paylaşmıştı ata sporu kategorisi açacaklar yakında
  • 26-12-2020, 23:38:12
    #16
    Haber siteleri haber siteleri olmaktan çıktı resmen spam site oldular. Zaten isimleri herkesçe biliniyor, ziyaretçi kaygıları yok. Fakat abuk subuk bir işe yaramayan makaleler ile arama motorlarından hit çekme derdindeler.
  • 26-12-2020, 23:38:37
    #17
    Bizim asıl birlikte hareket etmemiz şu şekilde olmalı;

    Google'da Haberler sekmesine taşınması için bu sitelerin, Google'a sürekli mail, bildirim vb. şeyler atmalıyız. Gerekirse Twitter üzerinden hastag başlatarak bu hareketi devam ettirmeliyiz, etkili bir ses getirmeliyiz.

    Yok site açalım, yok birlikte çalışma yapalım vs. bunlar imkansız şeyler. Eğer olacaksa etkili bir şekilde yazı hazırlanıp R10 kullanıcıları olarak ses getirip hareket etmemiz lazım!
  • 27-12-2020, 01:00:02
    #18
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim asıl birlikte hareket etmemiz şu şekilde olmalı;

    Google'da Haberler sekmesine taşınması için bu sitelerin, Google'a sürekli mail, bildirim vb. şeyler atmalıyız. Gerekirse Twitter üzerinden hastag başlatarak bu hareketi devam ettirmeliyiz, etkili bir ses getirmeliyiz.

    Yok site açalım, yok birlikte çalışma yapalım vs. bunlar imkansız şeyler. Eğer olacaksa etkili bir şekilde yazı hazırlanıp R10 kullanıcıları olarak ses getirip hareket etmemiz lazım!

    Hala işinizin felsefesine aykırı düşünüyorsunuz.
    Google sana hesap vermez. Sen google'ın müşterisi değilsin.
    Google senin müşterin, sana hiti gönderen google.
    Sen kendini google a göre ayarlayacaksın, google kendini sana göre ayarlamayacak.

    Google da kendini müşterisine göre yani arama yapan kullanıcılara ve reklam veren yayıncılara göre ayarlar.
    Eğer arama yapanlar aradıkları sonuca ulaşıyorlarsa, reklam verenler müşterilerine ulaşıyorlarsa webmasterların ne düşündüğü google için önemli değildir.
    Özellikle de özgün içerik üretmeyen, webde benzerinden yüzbin sayfa bulunan içeriği takla attırıp yayınlayan sitelerin ne düşündüğünün önemi yoktur.
    Arama yapan kullanıcılar için de pilav tarifini sporx . com da mı buldu, ayşe teyzenin yemek bloğunda mı buldu hiç bir önemi yoktur.
    Ne ararsan ara haber sitelerinin çıkması sadece webmasterları rahatsız ediyor.
    Arama yapan kullanıcılar aşağı yukarı arama sonucuna ulaşıyorlar ve onların bir şikayeti yok.

    İsterseniz google ın koyduğu kurallar ile oynayarak doğru bir strateji bulun.
    İsterseniz de google'ı google a şikayet edip kuralları değiştirmeye çalışın...
    Emin olun sizin para kazanıp kazanamamanızın ya da hit alıp almamanızın google için zerre önemi yok.
    Google arama yapanların alakalı sonuçlara ulaşıp ulaşmadığına bakar...
    Tercih sizin.