Bizim asıl birlikte hareket etmemiz şu şekilde olmalı;
Google'da Haberler sekmesine taşınması için bu sitelerin, Google'a sürekli mail, bildirim vb. şeyler atmalıyız. Gerekirse Twitter üzerinden hastag başlatarak bu hareketi devam ettirmeliyiz, etkili bir ses getirmeliyiz.
Yok site açalım, yok birlikte çalışma yapalım vs. bunlar imkansız şeyler. Eğer olacaksa etkili bir şekilde yazı hazırlanıp R10 kullanıcıları olarak ses getirip hareket etmemiz lazım!