• 18-12-2020, 12:26:31
    #10
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu da çeşitli söylentiler zaman zaman görüyoruz.Ancak kimseyi rencide etmek niyetinde olmadim.Bu haberi hiç bir yerden duymadim, kendim izlerken gördüm.

    Bana enteresan gelen bir şey de devamında Enes Batur a saygı duyduğunu belirtiyor.Enes Batur için bunlar birşeyler üretiyor diyor.Enes Batur ne üretmiş ?
    Enes Batur'un içerikleri de kopya. Hepsi değil de kopya olanlar var, thumbnail'lere kadar.
  • 18-12-2020, 12:27:24
    #11
    01:05:00 diye bir şey yok hocam 34. dakikadan başlıyor 10 dakikadır arıyorum
  • 18-12-2020, 12:34:16
    #12
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01:05:00 diye bir şey yok hocam 34. dakikadan başlıyor 10 dakikadır arıyorum
    Özür dilerim düzenledim hocam.
  • 18-12-2020, 12:36:09
    #13
    Az bile demiş.
  • 18-12-2020, 12:36:44
    #14
    ClaxMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin ne ürettiğinin önemi yok. Önemli olan kafayı kullanmaktır.

    Bir.sekilde kafasını kullanıyor ve belli bir seviyeye gelmiş. bunlar tartışılacak konular değildir. Çekemezlik.
    Telif konusu instagram için de sıkılaştığı zaman önemi olur kimin ne ürettiğinin. Çağrı taner gibi tipler youtube’a giremiyor mesela. Çünkü üretecek bir şeyi yok. Kafayı da kullanamıyor demek ki telif olan platformlarda.
  • 18-12-2020, 14:38:09
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telif konusu instagram için de sıkılaştığı zaman önemi olur kimin ne ürettiğinin. Çağrı taner gibi tipler youtube’a giremiyor mesela. Çünkü üretecek bir şeyi yok. Kafayı da kullanamıyor demek ki telif olan platformlarda.
    Hocam Allah aşkına hemen yerine dibind sokmayın, adam daha 30 yaşında bile değil ve toplam sermayesi 10 milyon liranın üzerinde.

    Hadi siz de yapın madem, aynısını yapın hatta. Yüzde 1'ine bile ulaşamazsınız.

    Bu kadar kinci olmayın.
  • 18-12-2020, 14:52:08
    #16
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah aşkına hemen yerine dibind sokmayın, adam daha 30 yaşında bile değil ve toplam sermayesi 10 milyon liranın üzerinde.

    Hadi siz de yapın madem, aynısını yapın hatta. Yüzde 1'ine bile ulaşamazsınız.

    Bu kadar kinci olmayın.
    Ortada olan durumu söylemek kin değildir. Üretilen özgün bir içerik var mı? Yok. Zamanında youtube’da çöplükdü böyle. Sistem değişince sadece kendi içerik üreten kişiler kazanmaya başladı.
    Bu dünyada muhabbet tellalları da para kazanıyor, tosuncuklar da para kazanıyor. İnsanları sermayesine göre değerlendireceksek ortalık çok karışır.
  • 18-12-2020, 14:55:04
    #17
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada olan durumu söylemek kin değildir. Üretilen özgün bir içerik var mı? Yok. Zamanında youtube’da çöplükdü böyle. Sistem değişince sadece kendi içerik üreten kişiler kazanmaya başladı.
    Bu dünyada muhabbet tellalları da para kazanıyor, tosuncuklar da para kazanıyor. İnsanları sermayesine göre değerlendireceksek ortalık çok karışır.
    Ortada bir başarı olduğu kesin, bunu inkar edemezsiniz. Binlerce spam yapan sayfa var. Hangi sayfa çekiliş için canlı yayın açtığında 150 bin kişi canlı olarak izliyor yayını?

    Buyrun Instagram'da spam yapmaya bugün başlayın hatta yanınıza 10 kişi alın bu adamın başarısını yakalama ihtimaliniz dahi yok.

    Sizinki çamur at izi kalsın olayı...
  • 18-12-2020, 14:58:14
    #18
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah aşkına hemen yerine dibind sokmayın, adam daha 30 yaşında bile değil ve toplam sermayesi 10 milyon liranın üzerinde.

    Hadi siz de yapın madem, aynısını yapın hatta. Yüzde 1'ine bile ulaşamazsınız.

    Bu kadar kinci olmayın.
    Telif davaları gelmeye başlayınca o 10 milyonu alırlar elinden.
    Bunu göreceksin.
    Bu kafa kullanmak değil başkalarının içeriğini izinsiz almak Cüneyt Özdemir'in dediği emek fikri hak hırsızlığı gibidir.

    Bu ülkede paylaşım ve emek ne demektir kimsenin haberi yok.
    Hırsızlığa saygı duyan, 10 milyon kazanmayı takdir eden bir kafa yetişti.

    Bu ülkede korsan film sitelerinin altında EMEĞE SAYGI yazan şuursuzlar var.
    Emek o filmi yapmak için 100 milyon dolarını riske eden sermayenin, 3 ay gece gündüz çalışan yönetmenin oyuncuların, sanat yönetmenlerinin, kostüm tasarımcılarının, editörlerin emeğidir.
    Hazırlanmış ve ticari olarak yayınlanmı bir filmi çalıp bir sunucuya yüklemek emek değil hırsızlıktır.

    Senin arabanı evini açan anahtar yapıp sağda solda insanlara bedava dağıtsam buna da saygı duyar mıydın?