Hocam Allah aşkına hemen yerine dibind sokmayın, adam daha 30 yaşında bile değil ve toplam sermayesi 10 milyon liranın üzerinde.
Hadi siz de yapın madem, aynısını yapın hatta. Yüzde 1'ine bile ulaşamazsınız.
Bu kadar kinci olmayın.
Ortada olan durumu söylemek kin değildir. Üretilen özgün bir içerik var mı? Yok. Zamanında youtubeda çöplükdü böyle. Sistem değişince sadece kendi içerik üreten kişiler kazanmaya başladı.
Bu dünyada muhabbet tellalları da para kazanıyor, tosuncuklar da para kazanıyor. İnsanları sermayesine göre değerlendireceksek ortalık çok karışır.