Hocam Allah aşkına hemen yerine dibind sokmayın, adam daha 30 yaşında bile değil ve toplam sermayesi 10 milyon liranın üzerinde.
Hadi siz de yapın madem, aynısını yapın hatta. Yüzde 1'ine bile ulaşamazsınız.
Bu kadar kinci olmayın.
Telif davaları gelmeye başlayınca o 10 milyonu alırlar elinden.
Bunu göreceksin.
Bu kafa kullanmak değil başkalarının içeriğini izinsiz almak Cüneyt Özdemir'in dediği emek fikri hak hırsızlığı gibidir.
Bu ülkede paylaşım ve emek ne demektir kimsenin haberi yok.
Hırsızlığa saygı duyan, 10 milyon kazanmayı takdir eden bir kafa yetişti.
Bu ülkede korsan film sitelerinin altında EMEĞE SAYGI yazan şuursuzlar var.
Emek o filmi yapmak için 100 milyon dolarını riske eden sermayenin, 3 ay gece gündüz çalışan yönetmenin oyuncuların, sanat yönetmenlerinin, kostüm tasarımcılarının, editörlerin emeğidir.
Hazırlanmış ve ticari olarak yayınlanmı bir filmi çalıp bir sunucuya yüklemek emek değil hırsızlıktır.
Senin arabanı evini açan anahtar yapıp sağda solda insanlara bedava dağıtsam buna da saygı duyar mıydın?