Aslında tüm modeller aynıdır. Nasıl anlatsam, üstteki fırfır şekli var ya, işte onu ilk defa ben tasarlamıştım. Asıl mevzu bu. Kusura bakmayın en başta belirtmem gerekirdi.
Halka açık yerde paylaşılan şey zaten kopyalanır yani. Gelinlik fuarlarında fotoğraf çekmek bile yasak bildiğim kadarıyla neden herkese açık yerde gelinlik paylaştınız ki
Taklitler aslını yüceltir hocam birebir görsel kopyası olmadıktan sonra herkesin müşteri politikası , satış pazarlama stratejisi farklıdır. Bence çok takılmayın o kadar , hayırlı işler.
Halka açık yerde paylaşılan şey zaten kopyalanır yani. Gelinlik fuarlarında fotoğraf çekmek bile yasak bildiğim kadarıyla neden herkese açık yerde gelinlik paylaştınız ki
Bizim de müşterilerimize sunmak için instagram gibi mecraları kullanmamız gerekiyor. Tamam modelin detaylarını kopyalarsınız da metin kısmını da kopyalamazsın yani.
Aslında tüm modeller aynıdır. Nasıl anlatsam, üstteki fırfır şekli var ya, işte onu ilk defa ben tasarlamıştım. Asıl mevzu bu. Kusura bakmayın en başta belirtmem gerekirdi.
Zaten bu sektörde bildiğim kadarıyla herkes birbirinden alıntı yapıyor ki sadece alt üstü bir gelinlik yani nekadar modeli var bilemiyorumda,yaptığınız yorum bence yanlış size zararı olabilir diye düşünüyorum. İyi çalışmalar
Aslında tüm gelinlikler birbirine benzer ama birbirinden ayıran çok küçük detaylar vardır, üstündeki fırfırlar gibi. Sizin için çok küçük detay gibi görünür ama bizim için çok önemlidir. Çünkü artık bizim sektörde yeni tasarımlar çıkarabilmek ve bunları müşterilere beğendirmek çok zor.
Peki, modelin ince detayını kopyalamışsın, kabul. Neden ürün açıklamasını da kopyalar, aynı tarzda yazarsın.