Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birşey soracagım siz neden gerçek model kullanmadınız onlar gibi acıkcası onlarda daha iyi örünyor
Evet canlı manken kullanmak daha avantajlı ama bizim asıl misyonumuz toptancılık, onlar perakendeci