Konu
Böyle İnsanlar Gördükçe Çok Üzülüyorum
16-12-2020, 15:06:53
#11
CGLR
Yavuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
birşey soracagım siz neden gerçek model kullanmadınız onlar gibi
acıkcası onlarda daha iyi örünyor
Evet canlı manken kullanmak daha avantajlı ama bizim asıl misyonumuz toptancılık, onlar perakendeci