Aslında tüm modeller aynıdır. Nasıl anlatsam, üstteki fırfır şekli var ya, işte onu ilk defa ben tasarlamıştım. Asıl mevzu bu. Kusura bakmayın en başta belirtmem gerekirdi.
Zaten bu sektörde bildiğim kadarıyla herkes birbirinden alıntı yapıyor ki sadece alt üstü bir gelinlik yani nekadar modeli var bilemiyorumda,yaptığınız yorum bence yanlış size zararı olabilir diye düşünüyorum. İyi çalışmalar