• 15-12-2020, 23:40:45
    #10
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir konuyu bekliyormuş herkes, ahh o eski günler ne güzeldi be
    Lovamt2 aynen bende az önce onu gördüm ama tam bilemedim lova mı yoksa liva mı anlayamadım
    Sene 2009 un sonraları 4. Sınıftayım kaçak köçek cafeye giderdim 50 kuruşa yarım saat oynar, 25 kuruşada 15 dakika uzattırırdım masanın süresini. O zamanlarda oynadığım metin2 nin tadını şimdilerde hiçbir sanal veya gerçek oyun vermiyor... yemişim gtasını cyberpunku
  • 15-12-2020, 23:41:23
    #11
    Clear Conscience. ツ
    Jeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 loncası kurulsa ve metin2 mi dönsek topluca acaba?

    Bence süper olur
  • 15-12-2020, 23:41:45
    #12
    Serverin en iyisi yanınızda merak etmeyin
  • 15-12-2020, 23:42:11
    #13
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence süper olur
    Discord kanalı kuruyorum o zaman.
  • 15-12-2020, 23:42:10
    #14
    Clear Conscience. ツ
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sene 2009 un sonralar 4. Sınıftayım kaçak köçek cafeye giderdim 50 kuruşa yarım saat oynar, 25 kuruşada 15 dakika uzattırırdım masanın süresini. O zamanlarda oynadığım metin2 nin tadını şimdilerde hiçbir sanal veya gerçek oyun vermiyor... yemişim gtasını cyberpunku
    Çok iyi özetledin dostum o yüzden böyle bi arayış içine girdik bilmem o eski tadı verir mi ama deneyeceğiz
  • 15-12-2020, 23:42:42
    #15
    Clear Conscience. ツ
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serverin en iyisi yanınızda merak etmeyin
    Nasıl yani
  • 15-12-2020, 23:42:52
    #16
    Jeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 loncası kurulsa ve metin2 mi dönsek topluca acaba?
    Aga beeeeee 🚬
  • 15-12-2020, 23:43:37
    #17
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani
    Kesebilen yok serverde gelene geçene güm😎
  • 15-12-2020, 23:45:33
    #18
    Clear Conscience. ツ
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesebilen yok serverde gelene geçene güm😎
    Bu orta düzey demi çok emek olmasın, hele başlayalım keseriz