Böyle bir konuyu bekliyormuş herkes, ahh o eski günler ne güzeldi be

Lovamt2 aynen bende az önce onu gördüm ama tam bilemedim lova mı yoksa liva mı anlayamadım
Sene 2009 un sonraları 4. Sınıftayım kaçak köçek cafeye giderdim 50 kuruşa yarım saat oynar, 25 kuruşada 15 dakika uzattırırdım masanın süresini. O zamanlarda oynadığım metin2 nin tadını şimdilerde hiçbir sanal veya gerçek oyun vermiyor... yemişim gtasını cyberpunku