Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sene 2009 un sonralar 4. Sınıftayım kaçak köçek cafeye giderdim 50 kuruşa yarım saat oynar, 25 kuruşada 15 dakika uzattırırdım masanın süresini. O zamanlarda oynadığım metin2 nin tadını şimdilerde hiçbir sanal veya gerçek oyun vermiyor... yemişim gtasını cyberpunku
Çok iyi özetledin dostum o yüzden böyle bi arayış içine girdik bilmem o eski tadı verir mi ama deneyeceğiz