Gerçekten çok üzücü bir durum, şu an dahi duygulanıyorum.
Çalıştığım dönem birisi denk gelmişti, çocuklarımla beraber yardım istiyorum diye. Bir ablam dedi ki Tevfik yardım eder misin? Elbette abla dedim. İletişime geçtim, hocam neredesiniz? En uzak ilçeyi dedi, Pınarbaşıdayım dedi. Tamam hocam ben geleceğim dedim, size elimden gelen yardımı yapmaya çalışacağım dedim, nelere ihtiyacınız var söyleyin getireyim dedim. Yok yok abi siz parayı gönderin ben alayım dedi. Ben getiririm hocam, sorun değil dedim. Para konusunda ısrar edince ve direkt iban atınca, amacınız nedir dedim? Bana saydı, sövdü ve engelledi.
Şu durum sahte olsa dahi ben üzülüyorum... benim gözümün önüne nenem, annem geliyor...