• 15-12-2020, 01:36:32
    #1
    Öncelikle şunu demek istiyorum bunu burada paylaşmam doğrumu yanlışmıdır bilmiyorum ama sadece görünce içim cız etti ve elimden bir şey gelmediği için buraya attım.









    https://www.facebook.com/groups/pc.t...1037065985661/

    https://www.facebook.com/benobendegilim
  • 15-12-2020, 01:40:20
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Gerçekten ihtiyacı olanların Allah yardımcısı olsun ancak, bu tarz talepler, gönderiler son dönemde çok arttı. Her 10 paylaşımdan en az 3 ünün ben gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum. İyi niyetli olan kişiler de var sonuçta bu sosyal medyada, art niyetli olan kişiler, varı yoğu bahis, kumar, uyuşturucu, illegal işler olan da. Kime inanacağımız konusunda çok kararsız kalıyoruz, bilemiyoruz.
  • 15-12-2020, 01:42:08
    #3
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten ihtiyacı olanların Allah yardımcısı olsun ancak, bu tarz talepler, gönderiler son dönemde çok arttı. Her 10 paylaşımdan en az 3 ünün ben gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum. İyi niyetli olan kişiler de var sonuçta bu sosyal medyada, art niyetli olan kişiler, varı yoğu bahis, kumar, uyuşturucu, illegal işler olan da.
    Haklısınız hocam ben de ikilemde kaldım ama işte içimde kaldı paylaşayım dedim :/
  • 15-12-2020, 01:42:30
    #4
    Gerçekten çok üzücü bir durum, şu an dahi duygulanıyorum.

    Çalıştığım dönem birisi denk gelmişti, çocuklarımla beraber yardım istiyorum diye. Bir ablam dedi ki Tevfik yardım eder misin? Elbette abla dedim. İletişime geçtim, hocam neredesiniz? En uzak ilçeyi dedi, Pınarbaşıdayım dedi. Tamam hocam ben geleceğim dedim, size elimden gelen yardımı yapmaya çalışacağım dedim, nelere ihtiyacınız var söyleyin getireyim dedim. Yok yok abi siz parayı gönderin ben alayım dedi. Ben getiririm hocam, sorun değil dedim. Para konusunda ısrar edince ve direkt iban atınca, amacınız nedir dedim? Bana saydı, sövdü ve engelledi.

    Şu durum sahte olsa dahi ben üzülüyorum... benim gözümün önüne nenem, annem geliyor...
  • 15-12-2020, 01:47:53
    #5
    Adamin niyeti yardim dilemek ise bana is bulun derdi, banka hesap numarasini paylasmazdi!
    Kanmayin bu kansiz dolandiricilara. Yardim etmek istiyorsaniz yakin cevrenizde, mahallenizde mutlaka gercekten zorda olan vardir. Yakin cevrenizde yoksa yakin cevrenize sorun, onlarin cevresinden de mutlaka birileri cikar.

    Yardima ihtiyaci olanlara nakit yerine ne ihtiyaclari varsa onlari karsilayin. Ilac ise ilac, erzak ise erzak, giysi ise giysi, ama gercekten %1000 (evet bin) emin olamadiginiz kisilere nakit vermeyin.
    • kuklux
    kuklux bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-12-2020, 01:48:19
    #6
    Sanırım vicdanımın bir tarafı köreldi,ister istemez inanamıyorum böyle postlara.
    Yardım edin diyerekten iban paylaşmak da hatalı bir düşünce,teknoloji çağındayız. Benim gibi bir sürü arkadaşımız bazen tek öğün yemek parasına bazen yol parasına iş yapmakta...Illaki sanal alemde kazanılacak bir yol bulabilir.
  • 15-12-2020, 01:52:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Annem kanser hastasıyken valilikten yardım istemiş ama reddedilmişti. Hanemizde emekli maaşı alan (babam) biri olduğunu, annemin sigortadan yararlandığı için ilaçlarını devletin ödediğini söylediler. Biz daha kemoterapiye başlayamadan, 6 ayda MR sırası beklerken o kocaman kadın gözümüzün önünde eridi gitti. Kimin ölüp kimin yaşayacağını bir Allah bilir ama param olsaydı annem sıra beklemeden tedavisini olabilirdi.

    Fakirin kaderi böyle işte.
  • 15-12-2020, 01:53:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Abiye yardım edilir, İşi görülür de. Bu bir olur iki olur. Sonsuza dek yardım lazımsa bunu yapması gereken bellidir.
  • 15-12-2020, 01:56:01
    #9
    API
    Üyeliği durduruldu
    Gokhanguzeloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abiye yardım edilir, İşi görülür de. Bu bir olur iki olur. Sonsuza dek yardım lazımsa bunu yapması gereken bellidir.
    Yapması gerekenler halkına değil de adını duymadığımız ülkelere yardım yapıyorsa ne yapmalı hocam?