Annem kanser hastasıyken valilikten yardım istemiş ama reddedilmişti. Hanemizde emekli maaşı alan (babam) biri olduğunu, annemin sigortadan yararlandığı için ilaçlarını devletin ödediğini söylediler. Biz daha kemoterapiye başlayamadan, 6 ayda MR sırası beklerken o kocaman kadın gözümüzün önünde eridi gitti. Kimin ölüp kimin yaşayacağını bir Allah bilir ama param olsaydı annem sıra beklemeden tedavisini olabilirdi.
Fakirin kaderi böyle işte.