Sanırım vicdanımın bir tarafı köreldi,ister istemez inanamıyorum böyle postlara.
Yardım edin diyerekten iban paylaşmak da hatalı bir düşünce,teknoloji çağındayız. Benim gibi bir sürü arkadaşımız bazen tek öğün yemek parasına bazen yol parasına iş yapmakta...Illaki sanal alemde kazanılacak bir yol bulabilir.