• 13-12-2020, 20:40:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba


    1 saat önce bir r10'dan @emrullahmedya; arkadaşa eğitim verdim. Fakat yaptığı şey beni baya etkiledi.
    Arkadaşlar emrullah, sma hastası bir bebek için reklam çıkıyor sosyal medyada, hiç bir gerekçesi yokken sadece iyilik yapmak adına insanlara bir şekilde ulaşmak adına.
    İnstagram hesabı : omerakienefesol

    Ömer akifin gen raporu : taplink.cc/omerakifenefesol

    Destek olan 2 kişiye :
    Konuda ki ücretsiz facebook ve instagram reklam çıkma eğitimini 1 kişiye, ve 1 kişiye de 600 tl değerinde sınırsız platinium cloacker hediye edeceğim.
    miktar önemli değil sadece bir bebeğe umut olalım 🙏
    Destek olamayan maddi gücü yerinde olmayan kişilerden de tek isteğim bu bebeğe dua etmeleri .
    Ben dua eden ve destek olucak olan herkese teşekkür ederim


  • 13-12-2020, 20:46:28
    #2
    Kurban olurum ya. Hemen 50 lira eft yapıyorum. Ufak da olsa bi katkimiz olsun kuzuma.
  • 13-12-2020, 20:48:22
    #3
    Tebrikler hocam. Az bir miktarda olsa 50 ₺ destek oldum umarım hayata tutunur.
  • 13-12-2020, 20:48:48
    #4
    Yaptığınız davranışları kutluyorum fakat lütfen çok duyarlı olalım bu konularda, şâyet daha geçen günlerde d0landırıcılık olayına rastladım, dol4ndırıcılığın hat safhada olduğu günümüzde kanına s*çtıklarım SMA hastalığını kullanarak muhteşem paralar topluyorlar. Araştırın, izin belgesini isteyin ve gerekli yerlerden bilgi alıp öyle yardım yapın.

    Geçtiğimiz günlerde rastladığım bir haberde ise 5 yıl önce çocuğunu SMA hastalığında kaybeden bir baba açıklıyordu, çocuğunu kullanarak belgeleri vs. de adamların ellerinde, çeşitli sayfalar açmışlar ve para topluyorlar, belge isteyene belge de gönderiyorlar ama hiç bir toplama izinleri de yok, kimsenin de haberi yok. Baba da çok aktif sosyal medya kullanıcısı değil ve görene kadar epey para kaptırıyor insanlar ş*refsizlere.
  • 13-12-2020, 20:51:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız davranışları kutluyorum fakat lütfen çok duyarlı olalım bu konularda, şâyet daha geçen günlerde d0landırıcılık olayına rastladım, dol4ndırıcılığın hat safhada olduğu günümüzde kanına s*çtıklarım SMA hastalığını kullanarak muhteşem paralar topluyorlar. Araştırın, izin belgesini isteyin ve gerekli yerlerden bilgi alıp öyle yardım yapın.

    Geçtiğimiz günlerde rastladığım bir haberde ise 5 yıl önce çocuğunu SMA hastalığında kaybeden bir baba açıklıyordu, çocuğunu kullanarak belgeleri vs. de adamların ellerinde, çeşitli sayfalar açmışlar ve para topluyorlar, belge isteyene belge de gönderiyorlar ama hiç bir toplama izinleri de yok, kimsenin de haberi yok. Baba da çok aktif sosyal medya kullanıcısı değil ve görene kadar epey para kaptırıyor insanlar ş*refsizlere.
    Allah öylelerinin cezasını versin. Ben de araştırdım fakat böyle fotoğraflar görünce ve ibanında aynı olduğuna şahit olunca paylaşmak istedim
  • 13-12-2020, 20:54:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam. Az bir miktarda olsa 50 ₺ destek oldum umarım hayata tutunur.
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurban olurum ya. Hemen 50 lira eft yapıyorum. Ufak da olsa bi katkimiz olsun kuzuma.
    Allah size 1000000000 katını verir umarım 🙏
  • 13-12-2020, 20:56:34
    #7
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurban olurum ya. Hemen 50 lira eft yapıyorum. Ufak da olsa bi katkimiz olsun kuzuma.
    Destekleriniz için çok teşekkür ederim 🤲
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam. Az bir miktarda olsa 50 ₺ destek oldum umarım hayata tutunur.
    Çok teşekkür ederim Allah razı olsun
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız davranışları kutluyorum fakat lütfen çok duyarlı olalım bu konularda, şâyet daha geçen günlerde d0landırıcılık olayına rastladım, dol4ndırıcılığın hat safhada olduğu günümüzde kanına s*çtıklarım SMA hastalığını kullanarak muhteşem paralar topluyorlar. Araştırın, izin belgesini isteyin ve gerekli yerlerden bilgi alıp öyle yardım yapın.

    Geçtiğimiz günlerde rastladığım bir haberde ise 5 yıl önce çocuğunu SMA hastalığında kaybeden bir baba açıklıyordu, çocuğunu kullanarak belgeleri vs. de adamların ellerinde, çeşitli sayfalar açmışlar ve para topluyorlar, belge isteyene belge de gönderiyorlar ama hiç bir toplama izinleri de yok, kimsenin de haberi yok. Baba da çok aktif sosyal medya kullanıcısı değil ve görene kadar epey para kaptırıyor insanlar ş*refsizlere.
    Merhaba yorumunuz için teşekkür ederim, yorumunuzla beraber bu konuya da açıklık getirme fırsatı verdiniz sağolun bu yüzden 😊🤲 Maalesef böyle aileler var, ancak Ömer Bebek akrabam, bunun dışında destek verdiğim Bensu Bebeğimiz var, gönüllü olarak reklam ve diğer konularda yardımcı oluyorum, Ömer Bebeğin Gen Merkezinden alınmış Raporu bulunmaktadır bunu taplink.cc/omerakifenefesol üzerinden bulabilirsiniz.

    ayrıca SGK kesinlikle ZolgenSMA ilacını karşılamıyor her ne kadar SMA hastaları ilaçlarına kavuşturuluyor denilse de ilgili ilacın ülkeye girişi bile yasak.


    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba


    1 saat önce bir r10'dan @emrullahmedya; arkadaşa eğitim verdim. Fakat yaptığı şey beni baya etkiledi.
    Arkadaşlar emrullah, sma hastası bir bebek için reklam çıkıyor sosyal medyada, hiç bir gerekçesi yokken sadece iyilik yapmak adına insanlara bir şekilde ulaşmak adına.
    İnstagram hesabı : omerakienefesol

    Destek olan 2 kişiye :
    Konuda ki ücretsiz facebook ve instagram reklam çıkma eğitimini 1 kişiye, ve 1 kişiye de 600 tl değerinde sınırsız platinium cloacker hediye edeceğim.
    miktar önemli değil sadece bir bebeğe umut olalım 🙏
    Destek olamayan maddi gücü yerinde olmayan kişilerden de tek isteğim bu bebeğe dua etmeleri .
    Ben dua eden ve destek olucak olan herkese teşekkür ederim


    Destekleriniz için çok teşekkür ederim 🤲 Reklamlar konusunda sorun yaşıyordum sizin sayenizde bunu aşacağım İnşALLAH, Sizi tanımak çok mutluluk verici.
  • 14-12-2020, 08:16:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kartımda son 15 TL vardı onu da bağışladım. Allah yardımcısı olsun.
  • 14-12-2020, 13:14:49
    #9
    10 TL'de ben yolladım.